Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2006 14:54 - НЕ толерирам „духът на религия.“
Автор: rockpreacher Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3485 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 23.08.2006 16:33


Извинявям се за едно, че споменах името на „Прелом“. Трябва да е ясно, че там има верни Божии служите, ще ги познаем, защото те са скромни, търпеливи и последователни в работата си за Господа. Аз съм джентълмен и за мен не е проблем да се извиня. В евангелските среди в цяла българия ме познават като човек който е толерантен, но и безкомпромисен изобличител на "духът на религия." Видях колко хора уби този "дух" пред очите ми за тези 16 години от както Господ ме придоби за Царството Си.

За това НЯМА да толерирам и аплодирам някой който застава пред събранието и в продължение на един час ми говори за този най-стар богохулник – дявола. Дори проблемът не е в това , че говори за него, а че въпросният говорител плюваше в микрофона, че ще го побърка. Моментът на Христос – Победител го нямаше.

Коментарите под статията бяха разнобразни.

Апостол Жоро го познавам от много години, дори храня най- добри чувства към него.

Има защо! Водил ме е в молитва на покаяние, подари ми първият Нов Завет, който скътах до сърцето си и чета до днес!

Апостоле, що се отнася до Хелмут Нютън, той настина е голям циник, фотографийте са му повече от брутални. Моята позиция: Противник съм на неговото влияние, което има в артистичната гилдия. Но, трябва ли да вдигна ръка и да кажа ...“мри гад адова“ като Словото Му стои в мен и ми напомня, че Христос вися на кръста в неописуема жестокост..., и за него. За това и повдигнах въпросът за светлината в края на статията. Оставих темата отворена. Защото бирника, фарисея и бай Пешо с бурканите в мазето

/примерно/..., ще дадат мнение за това какво подразбират под думата „светлина“. Това е което аз чакам, за да им споделя за Исуса Христа – Разпнатия и Възкръсналия. Да ги поканя на кафе. А вие момчета се нахвърляте. Не само вярвам, но съм и убеден, че само Исус може да ги докосне, но аз няма да им повтарям като папагал в рими, че Исус умря на кръста, но реално да не знам какво се случва с тях. Какво искаш да кажеш, че ще споделяш тяхното разбиране, ще псуваш като хамалин и ще се друсаш с какви ли не боклуци, за да им хванеш вниманието ли. НЕ! Искам да им споделя за Христос от Библията, а не за този, който Мадона окачва на шията си преди всеки концерт. Искам да бъда техен приятел без това да ме направи приятел със света в онзи пагубен смисъл, от който всички които вярваме в Него се пазим ежедневно.

Апостоле ти самият знаеш каква "гадост" е религията, защото преди години се изправи лице в лице снея. И благодарение на милостта на Господа оцеля...е не е ли така.

Както казах аз съм джентълмен. За това не си и изтривам коментарите под темите за които пиша. Ако съм сбъркал, като съм споменал "Прелом", нека всички да го видят. Ако се извинявам нека да е по същия начин...пред всички..!

За 16 години в които Бог ме намери разбарах две неща:

  1. Милостта и Любовта на Бога е толкова голяма, че само при тази мисъл ставам все по- малък и по-малък.

  2. Има много мърша, а на някои места се белеят кости. Религията ги е оглозгала до сиво.

    Първото трябва да триумфира, а другото да напусне с подвита опашка.

              Юли Недков


Тагове:   религия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Твой приятел
23.08.2006 15:20
А ти, Юлиян, койтоговориш за себеправедността и за смирението, ТИ къде се намираш в момента? Ти, който тръбиш пред себе си, че си известен с "еди-каквото-си", замислял ли си се ти как живееш? Не е ли вярно, че за християните ти си християнин само когато ходиш на църква, а през останалото време си друг човек? Помисли за това, защото това пречи на развитието на духовния ти живот и на връзката ти с Исус. Доказателство за думите на един човек могат да бъдат единствено делата в живота му, иначе всичките приказки са празни. Всеки може да направи уебсайт и да плюе в него, но ако делата му във всяка част на всекидневието му да са като гробница - отвън варосана, а отвътре - гнилоч, то положението не се простира по-далеч от "аз ти мажа очите, а ти ми вярвай".
А и мисля, че не е далече от истината и мнението на християните, с което ти, Юлиян, си по-известен - като един провалил се човек - във взаимоотношения /например Екстремум/, проекти - списания, някакви клубове беше намислил, и какво ли още не. Това всичко ти казвам за твое добро, помисли върху него.

С уважение: Твой приятел
цитирай
2. rockpreacher - Относно уважението....
23.08.2006 15:32
Защо си анонимен, аз така ли ти говоря. Истина е , че се провалих, но ти защо идваше на всичките тези концерти които съм правил и в които съм участвал. Защо четеше вестникът който издавах, защо пляскаше с ръце там някъде на първия ред на фестивала който Бог промисли да направим Относно клубът...всичко това е реалност, но вътре не влизат анонимни. Трябват му хора, които ще се легитимират с Исус и уменията които притежават и ще станат ловци на хора за Царството. Това последното улови ли го? Знаеш ли, всъщтност не искам да се изказвам жлъчно. То кавото трябва да стане ще стане. Имай хубав ден. А, сетих се ...човече, Левски тази вечер играе....можем да го гледаме заедно. Кол ми:) Жоро, подозирам, че си ти. Нека да поговорим. Също твой приятел!
цитирай
3. анонимен - Твой Приятел
23.08.2006 19:52
Не мисля, че името има значение; поправи ме, ако бъркам, но точно ти казваш, че “не е важно как се казва едно нещо, важно е какво значи то”. Така че едва ли има значение името ми. Приеми, че съм твой приятел и ти казвам тези неща, защото съм се убедил, че имаш нужда от помощ. Защо ли? Ще ти кажа. За списанията, клубовете и концертите – мне, не съм ходил, всичките твои начинания приемах с усмивка и с думите “няма да коментирам и да съдя, щото не е моя работа”. Резултата всички го знаем. Тук се опитвам да те предизвикам да се оставиш Бог да те промени, защото те познавам и знам, че когато искаш – можеш. Но при теб “АЗ”-ът винаги надделява, с каквото и да се захванеш. Това е най-лошото, че винаги има голи думи без покритие от дела. И понеже сега си се захванал с други и нови неща, искрено те съветвам да търсиш Господа с цялото си сърце, иначе отново ще преживееш провалите, които досега си правил. Ти знаеш, че това, което ти говоря, е истина. Знаеш, че когато искаш да бъдеш “Юли”, си Юли – онзи, барабаниста, който вечно се изживява като Елвис, като “аз, готиния, ти знаеш ли кой съм аз и че не говоря със всеки?!”, а когато искаш да си “праведния”, си слагаш маската да бъдеш такъв. Мда, клубът е реалност… някъде там, както беше реалност преди години..- само в мечтите ти, което не е малко, но всички мечтаем да идем на Марс да берем калинки, нали? Кажи ми, дали добрият самарянин каза “нека някой те нахрани”, вместо да му даде пари наистина? Напротив, вярата се изразява в дела. В този смисъл ти, като киноман, можеш да си изтеглиш новия филм с участието на Michael W. Smith и да се учиш много от него. Той е за ДЕЛАТА, а не за ДУМИТЕ, които са празни. Може ли слепецът да води слепец, Юли? Защо тогава си направил този сайт? А за ловци за Царството….. точно ТИ ли говориш това?
Преди да правиш нещо, помисли. И се помоли. И се научи да живееш според Словото, и тогава да се биеш в гърдите колко си праведен.

С Уважение: Твой приятел
цитирай
4. rockpreacher - Искам...
24.08.2006 10:22
Искам да ми се извиниш за ...приказките за юли барабаниста, за елвис, клубът който е в мечтите ми някъде там...и какъв е този резултат който всички знаете. Кои всички? Видях коментарът ти за край на сагата. Това е твое право. Искам да ми се извиниш, не защото ще нахраня азът си с това за който говориш, а защото така подобава....след тези приказки в коментара"Твой приятел"
Твой приятел
Юли Недков
цитирай
5. анонимен - Твой приятел
24.08.2006 10:29
Хехе, рано или късно твоята истинска същност винаги излиза наяве. АЗ-ът, АЗ-ът е толкова важен при теб.. Къде остана "Той да расте, а аз да се смалявам"? Да се извиня за кое - за това, че думите ми са истината ли? Е, да, боли, но човек трябва да я приема. А ако не можеш да я приемеш, значи не приемаш изобличение. А за Елвис и клуба не говора аз, а ти, мили ми Юли. Би ми било интересно кое от думите ми не е истина, но мисля диалогът за приключен, тъй като много добре знаем отговора. А под "всички" мисля, че много добре знаеш за кого говоря.
Остани със здраве и Бог да те благослови /тези думи, които повече приличат на клише, тук наистина ги имам предвид./
С уважение: Твой приятел
цитирай
6. анонимен - Tatiana Popowa
24.08.2006 11:12
Mda, kakto kazah e mnogo lesno da obijdash horata bez da si kazvash koi si. Kakvo pak - razbirame che e tolkova gaden komentara che i ti se sramuvash daje da se podpishesh. Az pak takiva komentari ne gi vzemam naseriozno :) - vremeto mi e po-cenno :-P
цитирай
7. анонимен - Приятел
24.08.2006 11:16
Ех, хора, колко сте жалки.. не мислите за написаното и за това, че е истина, а се хващате за името..
цитирай
8. анонимен - Tatiana Popowa
24.08.2006 11:49
ako si zaslujava mnenieto 6te si gotov da se podpi6e6. inache samo psuvnite po sgradite gi pi6at anonimno...
цитирай
9. анонимен - Много добре, че наистина толкова ...
24.08.2006 11:56
Много добре ,че наистина толкова мразиш религията .Искам да ти задам няколко въпроса : По какъв начин и се противопоставяш ти?;С кой си заедно в тази битка против религията /само без тези аз и Исус ,защото аз лично не вярвам в тези рамбовски изпълнения ,а пък ако е така наистина жалко/Имаш ли някой пред когото можеш да се откриеш както би го направил пред Исус и някой пред когото да имаш отчетност?Имаш ли дом /църква /в който си посветен независимо че там няма съвършенно свободни от религия и света хора? Тези въпроса ги задавам защото говориш за Божието царство ,а не защото имам нешо против теб
Петър Пеев
цитирай
10. анонимен - Tatiana Popowa
24.08.2006 12:02
... i da - zabravih, izviniavam se:
az anonimni priateli niamam - ne znam niakoi drug da ima :))))))))))))))
:-P
цитирай
11. анонимен - Приятел
24.08.2006 13:13
Абе мацко, ама кой изобщо говори ЗА ТЕБ или НА ТЕБ?! Ама изобщо не ме интересува какви приятели имаш, .. или нямаш!... Аз пиша в блог-а на Юлиян, не на "Tatiana Popowa", А?
цитирай
12. анонимен - Tatiana Popowa
24.08.2006 13:41
Ami za6toto me barkat takiva deto si draskat i obijdat horata naliavo i nadiasno...

I ne sam ti priatelkata 4e da me nari4a6 taka :)
цитирай
13. rockpreacher - хехе, давай, излей твойто естес...
24.08.2006 14:01
хехе,
давай, излей твойто естествено състояние до край. Четат го много хора. Остани "анонимен". Не резбираш ли, че прекаляваш. От два дни е тази офанзива. Обаждат ми се хора и ми казват, остави го, нали знаеш какъв е. Знаех, но не искам да го приема. Оказаха се прави! Споменаваш екстремум и за другите дейности все едно си бил в кухнята на нещата. Твойте хора не са ти изпратили точната информация от базовия лагер. Много е смешно от страни. Четеш ли какво пишеш на хората. Или отново се разпадна връзката с базата в Би Джи. За едно ми е тъпо, че тези стрелби ще продължват между нас, защото ти си човекъткойто никога не греши, а това да се извиниш...абсурд. За какво си го трупал този авторитет през годините. Сега разбрах...за себе си или "аз", все едно.
цитирай
14. rockpreacher - спирам с коментарите
24.08.2006 15:12
Спирам да говоря по тази тема.
Заключение:
Изговориха се много неща. Имаше добри изречения - градивни. Имаше и жлъч. Ще си намеря видеото на Майкъл Смит. Между другото...страхотен е. Имам няколко негови албума. Той ми е пример.
Имай хубав ден.
Лично на мен ми трябва малко време да релаксирам след тези два дни военно обучение.
Бог да те благослови на всякъде където пътуваш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rockpreacher
Категория: Лични дневници
Прочетен: 38800
Постинги: 4
Коментари: 50
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930